воскресенье, 10 февраля 2013 г.

ікт на уроках української мови

НазваниеВикористання кт при пдготовц та проведенн урокв укрансько мови та лтератури (з досвду роботи) грнченко людмила олександрвнаДата конвертации11.12.2012Размер445 b.Тип Використання кт при пдготовц та проведенн урокв укрансько мови та лтератури (З ДОСВ¶ДУ РОБОТИ) ГР¶НЧЕНКО ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДР¶ВНА, ВЧИТЕЛЬ УКРА·НСЬКО· МОВИ ТА Л¶ТЕРАТУРИ ЗОШ 58 Яксна освта запорука самореалзац особистост Початок третього тисячолття характеризуться глобалзацю суспльного розвитку, переходом до науково-нформацйних технологй, як значною мрою базуються на нтелектуальнй власност Попереднй випуск (яксть знань) Яксть учнвських досягнень Результатом дослджень втчизняних учених свдчать, що впровадження нновацйних технологй навчання, насамперед, особистсно-орнтованого, диференцйованого, розвиваль-ного  пдAрунтям до впровадження компетентнстного пдходу й ефективним чинником полпшення якост освти. В умовах нформацйного суспльства знаннве навчання поступово втрача свй сенс. Величезний потк нформац, яка стар швидше, нж учень закнчу школу, вже неможливо вмстити до шкльно програми. Тобто треба навчити «вчних стин»  умнню оновлювати свй культурний досвд. Результатом дослджень втчизняних учених свдчать, що впровадження нновацйних технологй навчання, насамперед, особистсно-орнтованого, диференцйованого, розвиваль-ного  пдAрунтям до впровадження компетентнстного пдходу й ефективним чинником полпшення якост освти. В умовах нформацйного суспльства знаннве навчання поступово втрача свй сенс. Величезний потк нформац, яка стар швидше, нж учень закнчу школу, вже неможливо вмстити до шкльно програми. Тобто треба навчити «вчних стин»  умнню оновлювати свй культурний досвд. Слд брати до уваги, що початок ХХ¶ столття означений складним пошуком флософ, виховання дтей  юнацтва. ·· стрижень розвивальна творча домнанта, виховання вдповдально особистост, здатно до саморозвитку, яка може самостйно, незалежно будувати свою долю, стосунки з свтом, реалзувати життве призначення через власний вибр. Втленню цих питань в життя допомага такий метод сучасно педагогки як МЕТОД ПРОЕКТ¶В. Слд брати до уваги, що початок ХХ¶ столття означений складним пошуком флософ, виховання дтей  юнацтва. ·· стрижень розвивальна творча домнанта, виховання вдповдально особистост, здатно до саморозвитку, яка може самостйно, незалежно будувати свою долю, стосунки з свтом, реалзувати життве призначення через власний вибр. Втленню цих питань в життя допомага такий метод сучасно педагогки як МЕТОД ПРОЕКТ¶В. Швидко адаптуватися до мнливих життвих умов; Швидко адаптуватися до мнливих життвих умов; Критично мислити; Використовувати набут знання  навички на практиц; Вмти приймати нестандартн ршення; Бути комункабельним, контактним, Умти працювати в команд; Умти запобгати суперечкам, залагоджувати конфлктн ситуац; Реалзовувати сво життв плани на благо суспльства; Вмти добувати  опрацьовувати потрбну нформацю з рзних джерел; Ставитися до питання збереження здоров я свого та нших, як до основно складово успшного поступу; Бути здатним до вибору альтернатив; Вмти планувати стратегю власного життя виходячи з конкретних життвих умов. Суть проектно технолог стимулювати нтерес учнв до нових проблем, що передбачають володння певною сумою знань як нструментв та через проектну дяльнсть, яка передбача розв язання одн або клькох проблем  практичне застосування нових знань. Суть проектно технолог стимулювати нтерес учнв до нових проблем, що передбачають володння певною сумою знань як нструментв та через проектну дяльнсть, яка передбача розв язання одн або клькох проблем  практичне застосування нових знань. Плюсами проектно технолог  набуття вихованцями таких вмнь: Усвдомити суть проблем, з'ясувати шлях до  виршення через систему послдовних дй; Усвдомити суть проблем, з'ясувати шлях до  виршення через систему послдовних дй; Планувати свою роботу; Використовувати багато джерел нформац; Самостйно набирати  накопичувати матерал; Аналзувати, порвнювати факти; Приймати ршення; Встановлювати соцальн контакти; Створювати «кнцевий продукт» (фльм, календар, журнал, листвку, проект, проспект, сценарй, сайт, презентацю тощо); Презентувати створене; Оцнювати себе та нших учасникв проекту. З одного боку, навантаження на вчителя збльшуться. Вн з диного органзатора навчального процесу перетворються на тренера, партнера, головною задачею якого ста мотивування навчально дяльност. З одного боку, навантаження на вчителя збльшуться. Вн з диного органзатора навчального процесу перетворються на тренера, партнера, головною задачею якого ста мотивування навчально дяльност. З ншого боку проектний метод вимага вд учителя нових умнь  навичок, пов язаних з методикою органзац колективно, групово, парно та самостйно роботи школярв через систему низки треннгв, вправ тощо. Говорячи про метод проектв як про органзацйну форму роботи не слд забувати, що це перш за все спльна навчально-пзнавальна, дослдницька, творча ндивдуальна та колективна робота учасникв проекту, що об'днан спльною метою, бажанням досягти результату, який мав би практичну користь, а також отримати знання  досвд, необхдн для подальшого життя. Говорячи про метод проектв як про органзацйну форму роботи не слд забувати, що це перш за все спльна навчально-пзнавальна, дослдницька, творча ндивдуальна та колективна робота учасникв проекту, що об'днан спльною метою, бажанням досягти результату, який мав би практичну користь, а також отримати знання  досвд, необхдн для подальшого життя. Одню з найголовнших ознак будь-якого проекту  його надзвичайна обAрунтовансть та унверсальнсть, завдяки чому дана технологя навчально-дослдницько дяльност може бути застосована на уроц з будь-якого предмета навчального плану клькох предметв. Одню з найголовнших ознак будь-якого проекту  його надзвичайна обAрунтовансть та унверсальнсть, завдяки чому дана технологя навчально-дослдницько дяльност може бути застосована на уроц з будь-якого предмета навчального плану клькох предметв. Метою проекту (за Державним освтнм стандартом)  формування комункативних, лтературних, кразнавчих компетентностей, що базуться на знаннях, умннях пзнавального  творчого типу, соцальних навичках, свтоглядних переконаннях тощо. З ншого боку, на сучасному рвн розвитку суспльства неможливо при вивченн будь-якого предмета шкльного курсу орнтуватися виключно на традицйну побудову уроку, тобто на викладку теорет

Використання кт при пдготовц та проведенн урокв укрансько мови та лтератури (з досвду роботи) грнченко людмила олександрвна

Використання кт при пдготовц та проведенн урокв укрансько мови та лтератури (з досвду роботи) грнченко людмила олександрвна

Комментариев нет:

Отправить комментарий